Oude Motoren Galder
Eindelijk weer de lente en het begin van het motorritten seizoen.
Deze rit is als vanouds, een hoog gezelligheid gehalte met een goede uitsmijter en lekker borreltje. Door de korte en bekende route de ideale rit om de nieuwe restauratie of aankoop te testen en te showen.
Vertrek: 9:30 uur.
Geen OMG evenement, maar er doen altijd wel veel OMG'ers mee aan deze toertocht.
Voor meer info zie de website van den Brooy.
De smokkelrit, deze is uitgezet door clublib Paul Vaernewijck. Deze rit duurt de hele dag met oa een bzoek aan het smokkelaarsmuseum.
Vertrek: 9:30 uur. Dagrit.
Voor de 21e keer! weer naar Poteau! Ook dit jaar gaan we vrijdagmorgen met de bus of aanhanger naar Poteau, alwaar we 's-middags nog een mooi ritje in de omgeving kunnen rijden.
De 2e dag rijden we een grote rit richting Heimbach (met volgwagen) en op zondag voor de liefhebbers nog een rit naar Spa met bezoek aan de brocante markt en daarna gaan we weer terug naar huis. Volgeboekt.
Rit richting Leerdam en een bezoek aan een motor museum.
Deze rit is op zaterdag ivm het feit dat de boel daar zondags op slot zit.
Vertrek 9:30 uur. Dagrit!
Rit ter ere van de langste dag, meer info waar en welke tijd volgt.
We willen weer eens een keer naar Willemstad en omgeving rijden.
Vertrek 9:30 uur.
Rit naar uitgezet en voorgereden door enkele van onze onze Belgische clubleden. Het zal uiteraard weer een mooie en bourgondische dag worden.
Vertrek 9.30 uur. Dagrit.
Grootste V.M.C. treffen van Nederland, vanaf dit jaar ook deelname mogelijk met klassieke motoren tot 1965.
Dus alle clubleden zijn welkom. Het zijn 2 geweldige ritten in de achterhoek en ’s avonds vertier. De organisatie heeft nog speciaal gevraagd om dit jaar met zoveel mogelijk liefhebbers te komen want we zijn daar al graag geziene gasten. We gaan uiteraard weer kamperen op de Varselring (racecircuit).
Er zijn afgelopen jaren ook clubleden geweest die 1 dag zijn komen rijden wat natuurlijk ook mogelijk is.
Op verzoek weer terug op de kalender. Een kort ritje naar Dongevaart waar de 21e oldtimerdag wordt georganiseerd. Autos, brommers en motoren, ook is er altijd een leuk beursje.
Vertrek 9,30 uur.
15e maal dat de V.M.C. regio Vlaanderen een rit organiseert. Start en finish bij de Kiekenhoeve te Essen. Deze rit wordt georganiseerd door clublid Michel Steins en is elk jaar een succes .
Deelname met inschrijving is alleen voorbehouden aan motoren van voor 1940, we gaan dit evenement met onze club bezoeken , de rit is zeer de moeite waard, een mooie route met bezienswaardigheden en een goede lunch .
Vertrek: 9:30 uur, en voor mensen die aan de rit deelnemen open thuiskomst.
Weer een mooie rit voor gereden door een Kees . Waar naar toe en door welke Kees is een verrassing. Misschien wel naar een Museum in Best.
Vertrek: 9:30 uur
Alweer de laatste officiële rit van het jaar met als afsluiter lekkere soepen, broodjes en daarna nog een afzakkertje op de goede afloop.
Vertrek: 9:30 uur.
Met goed weer een rit in de omgeving door onze mooie bossen om van de natuur te genieten in al zijn herfstkleuren. We eindigen zoals elk jaar weer bij de Hooi kar te Gilze.
Vertrek: 9:30 uur.
NB: Kijk voor informatie regelmatig op onze vernieuwde website,
voor de meest actuele informatie tav vertrektijden en evt. wijzigingen.
Het gastenboek kan door iedereen gebruikt worden om wat mee te delen.
Verder staan op de website onze rittenkalender en ook de foto’s van de afgelopen ritten enz.
Als je advertenties wilt plaatsen, verhalen wilt publiceren, fotos wilt plaatsen of om het even wat wilt melden, dan kun je dit doormailen of geven aan Jan van Steen die onze site beheerd. E mail postuwbericht@hotmail.com
Iedereen die iets te melden heeft kan dit doen in het oude gastenboek!!!!!
Jan heeft het oude gastenboek een nieuw leven gegeven omdat het forum niet echt werkte.
Verder wens ik eenieder een pechvrij en droog rittenseizoen en denk eraan om met een volle tank benzine en een goed geprepareerde motor te vertrekken. Niets zo vervelend als dat we bij de eerste pomp al moeten stoppen omdat iemand heeft vergeten te tanken.
Ook een opmerking over de ritten, als we in een groep rijden kijk dan eens om naar de bezemwagen of degene die achter je rijdt zodat we elkaar niet kwijtraken, vooral bij stoplichten en het oversteken van wegen zouden we wat beter kunnen opletten. Verder graag in de groep een zigzag patroon aanhouden, dus om en om links en rechts van de rijbaan rijden. Zo vormen we een compacte groep en heeft iedereen toch overzicht. Ook rekening houden met elkaar want we zitten allemaal wel eens te slapen op de motor.
Verder proberen goed aan te sluiten en langzame motoren voor in de groep, vooral als we met meer als 15 mensen zijn is het een hele kunst voor de voorrijder om iedereen bij elkaar te houden en we moeten dan niet bewust grote gaten laten vallen omdat we even op het gemak aan het rondkijken zijn of vinden dat het te snel gaat. Het zijn meestal dezelfde mensen die voorop rijden en die hier tijd en energie in steken om de ritten te organiseren. Voorop rijden is al minder ontspannend dus deze mensen moeten er van op aan kunnen dat iedereen volgt.
Ook voor de bezemwagen is het niet te doen als de groep te lang wordt.
Het follow up systeem is ook een goede tactiek om vlot te rijden en elkaar niet kwijt te raken, hebben het al eens geprobeerd maar toen bleek niet iedereen de spelregels te snappen.
Het is als volgt:
Er is 1 voorrijder deze blijft op kop. Herkenbaar aan het gekleurde veiligheidshesje.
Er is 1 achterrijder deze blijft voor de bezemwagen rijden.Herkenbaar aan het hesje.
Bij elke richtingsverandering geeft de voorrijder aan waar de 2e motorrijder van de groep moet stoppen om voor de rest aan te kunnen geven welke richting men moet volgen.
Als de hele groep voorbij is sluit de motorrijder die is gestopt weer aan in de groep voor de achterrijder en blijft daar rijden. Bij de volgende richtingsverandering weer dezelfde procedure alleen is de 2e motorrijder nu iemand anders en zo schuift de hele groep door.
Deze methode hoeft natuurlijk niet altijd gebruikt te worden maar voor grote groepen of in dorpen of stadjes is het ideaal.
Bovenstaande zijn wat opmerkingen van diverse leden en kunnen helpen om onze ritten beter te laten verlopen.
De bezemwagen. We hebben weer een bezemwagen beschikbaar gesteld door clublid Stany Wouters. Waarvoor hartelijke dank.
Onze vaste bestuurder is clublid Louis van Gool.
Ons motorhome en uitval basis is uiteraard weer.
Het Wapen van Galder:
Groeten en veel motor plezier zonder pech en met goed weer.
Martin Schutte: namens bestuur OMG.
Eindelijk weer de lente en het begin van het motorritten seizoen.
Deze rit is als vanouds, een hoog gezelligheid gehalte met een goede uitsmijter en lekker borreltje. Door de korte en bekende route de ideale rit om de nieuwe restauratie of aankoop te testen en te showen.
Vertrek: 9:30 uur.
Geen OMG evenement, maar er doen altijd wel veel OMG'ers mee aan deze toertocht.
Voor meer info zie de website van den Brooy.
De lenterit, een mooie rit uitgestippeld door onze afdeling Oost, Wim en Arnoud. We gaan richting oost Brabant. Deze rit duurt de hele dag en zal zeker erg mooi en interessant zijn.
Vertrek: 9:30 uur. Dagrit.
Een speciale rit naar en bezoek aan het 2 jaarlijks evenement Dort in stoom.
Het grootste stoom evenement van Europa. Alles op gebied van stoom is dan aanwezig. Boten,
machines, werktuigen, trams, treinen enz.
Een geweldig mooi en interessant evenement in en rond de historische havens van Dordrecht.
Vertrek: 9:30 uur. Dagrit, meer info volgt.
Geen OMG evenement.
Tijdens de jaarlijkse rommelmarkt te Galder is er altijd een oldtimer treffen voor autos, brommers en motoren . Dit vind plaats op een grasveld tussen de Leeuwerik en café het Wapen van Galder.
Er is geen rit aan gekoppeld. Iedereen met een oud voertuig is er welkom van 10.00 tot 16.00 uur, om je eigen motor te laten bewonderen en om naar de andere voertuigen te kijken en contacten te leggen.
Voor de 20e keer weer naar Poteau! Ook dit jaar gaan we vrijdagmorgen met de bus of aanhanger naar Poteau, alwaar we 's-middags nog een mooi ritje in de omgeving kunnen rijden.
De 2e dag rijden we een grote rit richting Heimbach (met volgwagen) en op zondag voor de liefhebbers nog een rit naar Spa met bezoek aan de brocante markt en daarna gaan we weer terug naar huis. Volgeboekt.
4 juli, zaterdag: Midzomer rit, bezoek aan museum Stany Wouters
Rit naar Achterbroek waar we het wederom vernieuwde en vergrote museum van Stany gaan bezoeken, gevolgd door wat drankjes en aansluitend een BBQ. Terug naar huis om ongeveer 21.00 uur. Of eerder op eigen gelegenheid.
Vertrek 15:00 uur.
2 augustus: Noorderkempen rit
Rit naar uitgezet en voorgereden door enkele van onze onze Belgische clubleden. Het zal uiteraard weer een mooie en bourgondische dag worden.
Vertrek 9:30 uur. Dagrit.
30 augustus: Rit naar en bezoek aan het oldtimerfestival Moerdijk
Rit naar Moerdijk waar een 2 jaarlijks oldtimer festival is aan en rond de haven.
Voorrijder Arnoud vd Sanden.
Vertrek 9:30 uur.
28/29/30 aug : De 55e Internationale VMC rally te Hengelo
vr.za.zo
Grootste V.M.C. treffen van Nederland, vanaf dit jaar ook deelname mogelijk met klassieke motoren tot 1965.
Dus alle clubleden zijn welkom. Het zijn 2 geweldige ritten in de achterhoek en ’s avonds vertier. De organisatie heeft nog speciaal gevraagd om dit jaar met zoveel mogelijk liefhebbers te komen want we zijn daar al graag geziene gasten. We gaan uiteraard weer kamperen op de Varselring (racecircuit).
Er zijn afgelopen jaren ook clubleden geweest die 1 dag zijn komen rijden wat natuurlijk ook mogelijk is.
6 september: Ritje naar en bezoek aan de Vaartse oldtimerdag
Op verzoek weer terug op de kalender. Een kort ritje naar Dongevaart waar de 20e oldtimerdag wordt georganiseerd. Autos, brommers en motoren, ook is er altijd een leuk beursje.
12 september, zaterdag: pre 1914 hilorun bij Stany Wouters
Geen OMG evenement.
Voor de liefhebbers van het hele oude spul een rondrit voor motoren van voor 1914. Start en finish bij het museum van Stany. Je kunt er ook eens gaan kijken natuurlijk naar die hele echte
oudjes.
13 september: Oude Segmenten tour
14e maal dat de V.M.C. regio Vlaanderen een rit organiseert. Start en finish bij de Kiekenhoeve te Essen. Deze rit wordt georganiseerd door clublid Michel Steins en is elk jaar een succes .
Deelname met inschrijving is alleen voorbehouden aan motoren van voor 1940, we gaan dit evenement met onze club bezoeken , de rit is zeer de moeite waard, een mooie route met bezienswaardigheden en een goede lunch .
Vertrek: 9:30 uur, en voor mensen die aan de rit deelnemen open thuiskomst.
4 oktober: De grote Kees rit
Weer een mooie rit voor gereden door een Kees .
Waarschijnlijk is de rit naar een nog te openen privé motor museum in de omgeving van
Leerdijk. Als dit nog niet te bezichtigen is gaan we naar Kinderdijk.
vertrek: 9:30uur. Dagrit.
25 oktober: Soeprit
Alweer de laatste officiële rit van het jaar met als afsluiter lekkere soepen, broodjes en daarna nog een afzakkertje op de goede afloop.
We gaan wat gevangenissen bezoeken???
Vertrek: 9:30 uur.
8 november: Dooie blaadjes rit
Met goed weer een rit in de omgeving door onze mooie bossen om van de natuur te genieten in al zijn herfstkleuren. We eindigen zoals elk jaar weer bij de Hooikar te Gilze.
Vertrek: 9:30 uur.
NB: Kijk voor informatie regelmatig op onze vernieuwde website, het forum en het oude gastenboek voor de meest actuele informatie tav vertrektijden en evt. wijzigingen.
Het forum en gastenboek kan door iedereen gebruikt worden om wat mee te delen.
Verder staan op de website onze rittenkalender en ook de foto’s van de afgelopen ritten enz.
Als je advertenties wilt plaatsen, verhalen wilt publiceren, fotos wilt plaatsen of om het even wat wilt melden, dan kun je dit doormailen of geven aan Jan van Steen die onze site beheerd. E mail postuwbericht@hotmail.com
Iedereen die iets te melden heeft kan dit doen in het oude gastenboek!!!!! Maak er gebruik van. www.bevemo.nl
Verder wens ik eenieder een pechvrij en droog rittenseizoen en denk eraan om met een volle tank benzine en een goed geprepareerde motor te vertrekken. Niets zo vervelend als dat we bij de eerste pomp al moeten stoppen omdat iemand heeft vergeten te tanken.
Ook een opmerking over de ritten, als we in een groep rijden kijk dan eens om naar de bezemwagen of degene die achter je rijdt zodat we elkaar niet kwijtraken, vooral bij stoplichten en het oversteken van wegen zouden we wat beter kunnen opletten. Verder graag in de groep een zigzag patroon aanhouden, dus om en om links en rechts van de rijbaan rijden. Zo vormen we een compacte groep en heeft iedereen toch overzicht. Ook rekening houden met elkaar want we zitten allemaal wel eens te slapen op de motor.
Verder proberen goed aan te sluiten en langzame motoren voor in de groep, vooral als we met meer als 15 mensen zijn is het een hele kunst voor de voorrijder om iedereen bij elkaar te houden en we moeten dan niet bewust grote gaten laten vallen omdat we even op het gemak aan het rondkijken zijn of vinden dat het te snel gaat. Het zijn meestal dezelfde mensen die voorop rijden en die hier tijd en energie in steken om de ritten te organiseren. Voorop rijden is al minder ontspannend dus deze mensen moeten er van op aan kunnen dat iedereen volgt.
Ook voor de bezemwagen is het niet te doen als de groep te lang wordt.
Het follow up systeem is ook een goede tactiek om vlot te rijden en elkaar niet kwijt te raken, hebben het al eens geprobeerd maar toen bleek niet iedereen de spelregels te snappen.
Het is als volgt:
Er is 1 voorrijder deze blijft op kop. Herkenbaar aan het gekleurde veiligheidshesje.
Er is 1 achterrijder deze blijft voor de bezemwagen rijden.Herkenbaar aan het hesje.
Bij elke richtingsverandering geeft de voorrijder aan waar de 2e motorrijder van de groep moet stoppen om voor de rest aan te kunnen geven welke richting men moet volgen.
Als de hele groep voorbij is sluit de motorrijder die is gestopt weer aan in de groep voor de achterrijder en blijft daar rijden. Bij de volgende richtingsverandering weer dezelfde procedure alleen is de 2e motorrijder nu iemand anders en zo schuift de hele groep door.
Deze methode hoeft natuurlijk niet altijd gebruikt te worden maar voor grote groepen of in dorpen of stadjes is het ideaal.
Bovenstaande zijn wat opmerkingen van diverse leden en kunnen helpen om onze ritten beter te laten verlopen.
De bezemwagen. We hebben weer een bezemwagen beschikbaar gesteld door clublid Stany Wouters. Waarvoor hartelijke dank.
Onze vaste bestuurder is clublid Louis van Gool.
Ons motorhome en uitval basis is uiteraard weer.
Het Wapen van Galder:
Groeten en veel motor plezier zonder pech en met goed weer.
Martin Schutte: namens bestuur OMG.
Eindelijk weer de lente en het begin van het motor ritten seizoen .
Deze rit is als vanouds, een hoog gezelligheid gehalte met een goede uitsmijter en lekker borreltje. Door de korte en bekende route de ideale rit om de nieuwe restauratie of aankoop te testen en te showen.
Vertrek: 9:30 uur.
Geen OMG evenement, maar er doen altijd wel veel OMGers mee aan deze toertocht.
Voor meer info zie de website van den Brooy.
De lenterit, een mooie rit uitgestippeld door Rene van Caam. We gaan richting Tholen. Deze rit duurt de hele dag en zal zeker erg mooi en interessant zijn.
Vertrek: 9:30 uur. Dagrit.
Voor de 19e keer weer naar Poteau. Ook dit jaar gaan we vrijdag morgen met de bus of aanhanger naar Poteau, alwaar we smiddags nog een mooi ritje in de omgeving kunnen rijden.
De 2e dag rijden we een grote rit ( doel nog niet bekend) met volgwagen) en op zondag voor de liefhebbers nog een rit naar Spa met bezoek aan de brocante markt en daarna gaan we weer terug naar huis.
Voor de mensen die aangeven mee te willen gaan zal later meer toelichting gegeven worden.
Opgeven aan E mail : martin.schutte@tele2.nl
De inschrijving is al vol.
Geen OMG evenement.
Tijdens de jaarlijkse rommelmarkt te Galder is altijd een oldtimer treffen voor autos, brommers en motoren . Dit vind plaats op een grasveld tussen de Leeuwerik en cafe het Knooppunt.
Er is geen rit aan gekoppeld. Iedereen met een oud voertuig is er welkom van 10.00 tot 16.00 uur, om je eigen motor te laten bewonderen en om naar de andere voertuigen te kijken en contacten te leggen.
22 juni, zaterdag: Midzomer rit , bezoek aan museum Stany Wouters.
Rit naar Achterbroek waar we het vernieuwde en vergrote museum van Stany gaan bezoeken, gevolgd door wat drankjes en aansluitend een BBQ. Terug naar huis om ongeveer 21.00 uur
Of eerder op eigen gelegenheid.
Vertrek 15.00 uur.
Rit uitgezet en voorgereden door onze Kees Leyten in het rivieren gebied met oversteken dmv pontjes en bezoek aan diverse mooie stadjes.
Vertrek 9.30 uur. Dagrit.
4 augustus: Noorderkempen rit.
Rit naar uitgezet en voorgereden door enkele van onze onze Belgische clubleden. Het zal uiteraard weer een mooie en bourgondische dag worden.
Vertrek 9.30 uur. Dagrit.
Grootste V.M.C. treffen van Nederland, vanaf dit jaar ook deelname mogelijk met klassieke motoren tot 1965.
Dus alle clubleden zijn welkom. Het zijn 2 geweldige ritten in de achterhoek en ’s avonds vertier. De organisatie heeft nog speciaal gevraagd om dit jaar met zoveel mogelijk liefhebbers te komen want we zijn daar al graag geziene gasten. We gaan uiteraard weer kamperen op de Varselring (racecircuit).
Er zijn afgelopen jaren ook clubleden geweest die 1 dag zijn komen rijden wat natuurlijk ook mogelijk is.
Zaterdag 14 september: pre 1914 hilorun bij Stany Wouters.
Voor de liefhebbers van het hele oude spul een rondrit voor motoren van voor 1914, start en finish bij het museum van Stany, je kunt er ook eens gaan kijken natuurlijk naar die hele echte
oudjes.
13e maal dat de V.M.C. regio Vlaanderen een rit organiseert. Start en finish bij de Kiekenhoeve te Essen. Deze rit wordt georganiseerd door clublid Michel Steins en is elk jaar een succes .
Deelname met inschrijving is alleen voorbehouden aan motoren van voor 1940, we gaan dit evenement met onze club bezoeken , de rit is zeer de moeite waard, een mooie route met bezienswaardigheden en een goede lunch .
Vertrek: 9:30 uur, en voor mensen die aan de rit deelnemen open thuiskomst.
Zaterdag.
Een oude bekende rit weer terug op onze kalender.
Het grootste evenement op klassieke en veteraan motor gebeuren, afgelopen jaar waren er 1500 deelnemende motoren en 2000 brommers en rijwielen met hulpmotor. Er is een grote onderdelen beurs, clubs- en merkenstands. Een hele mooie rondrit (ongeveer 60 km door een waterrijk gebied met kleine oude stadjes en bruggetjes), tevens is er ook nog ambiance met volop eet en drank tentjes. Dit alles midden in het leuke stadje Woerden op een groot exercitie terrein. Meer info dan.
Vertrek 8:00 uur.
Weer een mooie rit maar dit maal niet voor gereden door een Kees maar door Arnoud.
We rijden richting oost Brabant en gaan in Best een interessant oorlogsmuseum bezoeken.
https://www.bevrijdendevleugels.nl/
vertrek: 9.30uur.
Alweer de laatste officiële rit van het jaar met als afsluiter lekkere soepen, broodjes en daarna nog een afzakkertje op de goede afloop.
Zegt het Ossekopje jullie wat???
Vertrek: 9:30 uur.
Met goed weer een rit in de omgeving door onze mooie bossen om van de natuur te genieten in al zijn herfstkleuren. We eindigen zoals elk jaar weer bij de Hooi kar te Gilze.
Vertrek: 9:30 uur.
NB: Kijk voor informatie regelmatig op onze website, en het oude gastenboek voor de meest actuele informatie tav vertrektijden en evt. wijzigingen.
Het forum en gastenboek kan door iedereen gebruikt worden om wat mee te delen.
Verder staan op de website onze rittenkalender en ook de foto’s van de afgelopen ritten enz.
Als je advertenties wilt plaatsen, verhalen wilt publiceren, foto's wilt plaatsen of om het even wat wilt melden, dan kun je dit doormailen of geven aan Jan van Steen die onze site beheerd. E mail postuwbericht@hotmail.com
Iedereen die iets te melden heeft kan dit doen in het forum en oude gastenboek!!!!! Maak er gebruik van.
Verder wens ik eenieder een pechvrij en droog rittenseizoen en denk eraan om met een volle tank benzine en een goed geprepareerde motor te vertrekken. Niets zo vervelend als dat we bij de eerste pomp al moeten stoppen omdat iemand heeft vergeten te tanken.
Ook een opmerking over de ritten, als we in een groep rijden kijk dan eens om naar de bezemwagen of degene die achter je rijdt zodat we elkaar niet kwijtraken, vooral bij stoplichten en het oversteken van wegen zouden we wat beter kunnen opletten. Verder graag in de groep een zigzag patroon aanhouden, dus om en om links en rechts van de rijbaan rijden. Zo vormen we een compacte groep en heeft iedereen toch overzicht. Ook rekening houden met elkaar want we zitten allemaal wel eens te slapen op de motor.
Verder proberen goed aan te sluiten en langzame motoren voor in de groep, vooral als we met meer als 15 mensen zijn is het een hele kunst voor de voorrijder om iedereen bij elkaar te houden en we moeten dan niet bewust grote gaten laten vallen omdat we even op het gemak aan het rondkijken zijn of vinden dat het te snel gaat. Het zijn meestal dezelfde mensen die voorop rijden en die hier tijd en energie in steken om de ritten te organiseren. Voorop rijden is al minder ontspannend dus deze mensen moeten er van op aan kunnen dat iedereen volgt.
Ook voor de bezemwagen is het niet te doen als de groep te lang wordt.
Het follow up systeem is ook een goede tactiek om vlot te rijden en elkaar niet kwijt te raken, hebben het al eens geprobeerd maar toen bleek niet iedereen de spelregels te snappen.
Het is als volgt:
Er is 1 voorrijder deze blijft op kop. Herkenbaar aan het gekleurde veiligheidshesje.
Er is 1 achterrijder deze blijft voor de bezemwagen rijden.Herkenbaar aan het hesje.
Bij elke richtingsverandering geeft de voorrijder aan waar de 2e motorrijder van de groep moet stoppen om voor de rest aan te kunnen geven welke richting men moet volgen.
Als de hele groep voorbij is sluit de motorrijder die is gestopt weer aan in de groep voor de achterrijder en blijft daar rijden. Bij de volgende richtingsverandering weer dezelfde procedure alleen is de 2e motorrijder nu iemand anders en zo schuift de hele groep door.
Deze methode hoeft natuurlijk niet altijd gebruikt te worden maar voor grote groepen of in dorpen of stadjes is het ideaal.
Bovenstaande zijn wat opmerkingen van diverse leden en kunnen helpen om onze ritten beter te laten verlopen.
De bezemwagen.
We gaan proberen met zoveel mogelijk ritten vervoer te hebben voor de pechvogels, eind dit jaar komt er weer een permanente bezemwagen in de club.
Ons motorhome en uitval basis is uiteraard weer.
Knooppunt Galder: Vanaf april met nieuwe uitbaters, er is al bekend wie maar als bestuur hebben we ze nog niet ontmoet, dus waarschijnlijk is met de rit naar de Bockenrijder de eerste ontmoeting.
Groeten en veel motor plezier zonder pech en met goed weer.
Martin Schutte: namens bestuur OMG.